Szkolenia otwarte O nas Polityka Prywatności Szkolenia dedykowane Nasi klienci Kontakt
Jesteś w: GOSPODARKA ODPADAMI - ON-LINE 11/24
GOSPODARKA ODPADAMI Obowiązki podmiotów i uprawnienia organów Kompendium wiedzy praktycznej - SZKOLENIE ON-LINE 11/24
Termin:
2024-11-06 - 2024-11-06
Początek zajęć:

9:00
Miejsce:
Transmisja ON-LINE, Platforma internetowa
Cena:
680 zł netto +23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej) udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).
Forma płatności:

*przelew, *gotówka
Wykładowca:
Ekspert w dziedzinie gospodarki odpadami
Informacje
Program
Formularz zgłoszenia

Szkolenie prowadzi: Nina Leszczyńska-Dudek – Ekspert w dziedzinie szeroko pojętej Gospodarki Odpadami.

Posiada dwudziestoletnią praktykę w branży odpadowej na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży odpadowej. Trener i doradca w branży odpadowej, wieloletnie doświadczenie w kontaktach z organami kontrolującymi (GIOŚ, WIOŚ, Urząd Marszałkowski).  Audytor zewnętrzny zarządzania środowiskowego oraz audytów recyklerów. 2019-2022 członek grupy roboczej ds. współpracy edukacji i biznesu w sektorze gospodarki odpadami (Krajowa Izba Gospodarcza/Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy). 

Wspiera merytorycznie podmioty – wprowadzających, organizacje odzysku, jednostki administracji publicznej, gospodarujących odpadami (wytwórców, zbierających, przetwarzających), w szczególności w zakresie spełniania wymagań formalno-prawnych, doskonalenia procesów związanych z ewidencją i sprawozdawczością.  Reprezentuje również podmioty podczas kontroli, wspiera w zakresie uzyskiwania decyzji oraz  interpretacji indywidualnych.

 

Należność za:

•Uczestnictwo z materiałami szkoleniowymi - 680 zł netto + 23% VAT
           (materiały autorstwa wykładowcy w formie elektronicznej) 

SZKOLENIA FINANSOWANE  W CAŁOŚCI LUB CO NAJMNIEJ W 70% ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH SĄ ZWOLNIONE Z PODATKU VAT


Szkolenie spełnia definicję szkolenia zawodowego.

SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK AUDIOWIZUALNYCH

Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej)

udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).

Szkolenie w formie ONLINE realizujemy tak samo jak nasze szkolenie stacjonarne, ale zamiast sali szkoleniowej mamy platformę internetową.
Podczas transmisji biorą Państwo udział w pełnowartościowym szkoleniu
(trener prowadzi zajęcia „na żywo") - uczestnicy widzą i słyszą trenera.

Pokazane będą na ekranie Państwa komputera w czasie rzeczywistym:

  • Wykład z prezentacją multimedialną
  • Analiza przykładów praktycznych w oparciu o orzecznictwo
  • Wyjaśnianie problemów przedstawianych przez uczestników szkolenia
  • Odpowiedzi na pytania

W czasie szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Dostęp do konsultacji w formie e-mail (konspekt@konspekt.com.pl) do 7 dni po realizacji szkolenia.


Rozpoczęcie szkolenia: godz. 9:00

Szkolenie nr 11/24 

w dniu 6 listopada 2024r.

Miejsce szkolenia:

Platforma internetowa,

Transmisja ON-LINE

Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać do 3 dni przed terminem szkolenia na Konto bankowe:
SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 
04 1090 2271 0000 0001 2373 5540, 
podając na przelewie nr szkolenia.
 
Na podstawie płatności każdy uczestnik (na dzień przed szkoleniem) otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym. 

Zawartość linku aktywuje się na 10 min. przed rozpoczęciem szkolenia.

Materiały szkoleniowe w formacie PDF zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia wraz z fakturą zostanie wysłany pocztą tradycyjną lub na życzenie w formie elektronicznej.



Za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno sprzętowych leżących po stronie uczestnika - organizator nie ponosi odpowiedzialności.

Wymagany sprzęt do odbioru szkolenia:
Komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu, włączony głośnik lub słuchawki.

Zgłoszenia przyjmuje: Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „Konspekt”

  58-316 Wałbrzych, ul. Palisadowa 43-4,

tel./fax: (74) 848 29 07, (74) 848 28 82

 e-mail: konspekt@konspekt.com.pl;

www.konspekt.com.pl

Konto bankowe:

SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 04 1090 2271 0000 0001 2373 5540,

 podając na przelewie nr szkolenia.

Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

Powyższe szkolenie możemy zorganizować również w formie dedykowanej - na zlecenie firmy dostosowując termin i program szkolenia do potrzeb Klienta

SZKOLENIE ON-LINE

GOSPODARKA ODPADAMI
Obowiązki podmiotów i uprawnienia organów
Kompendium wiedzy praktycznej

► Podstawy prawne gospodarowania odpadami, w szczególności wynikające z:

  • Ustawy o odpadach
  • Ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowym, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, o bateriach i akumulatorach, o pojazdach wycofanych z eksploatacji, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

► Pojęcia związane z gospodarowaniem odpadami a niezbędne do prawidłowego określenia obowiązków, w tym m.in.:

  • podmioty gospodarujące odpadami (wytwórca, pośrednik, sprzedawca, zbierający, zbierający nieprofesjonalny, przetwarzający, transportujący)
  • klasyfikacja odpadów - praktyczne omówienie
  • produkt uboczny
  • utrata statusu odpadów
  • odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, przeniesienie odpowiedzialności, weryfikacja odbiorców odpadów
  • realizacja usług (serwisowych, remontowych, budowlanych) a prawidłowe określenie odpowiedzialności za wytworzone odpady
  • prawidłowe określenie miejsc prowadzenia działalności
  • Baza Danych o Odpadach

► Ewidencja Odpadów i Sprawozdawczość, w tym w szczególności:

  • omówienie praktyczne sposobu i zakresu prowadzenia ewidencji odpadów przez poszczególnych gospodarujących odpadami (wytwórca, zbierający, przetwarzający, pośrednik w obrocie itd.)
  • omówienie dokumentów związanych z ewidencją odpadów
  • omówienie przypadków zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów
  • terminy w ewidencji odpadów i sprawozdawczości
  • ewidencja uproszczona

► Decyzje związane z gospodarką odpadami:

  • kiedy wymagane
  • proces uzyskiwania
  • zakres danych we wniosku

► Inne wymagania związane z gospodarowaniem odpadami:

  • monitoring wizyjny,
  • operat przeciwpożarowy,
  • szczegółowe wymagania do magazynowania odpadów,
  • zabezpieczenie roszczeń,
  • tytuł prawny do władania nieruchomością.
  • system SENT
  • wymagania ADR

► Wymagania prawne versus kary
► Kontrola w zakresie gospodarowania odpadami, w tym m.in.:

  • organy kontrolujące
  • uprawnienia inspektorów
  • przygotowanie do kontroli
  • rodzaje kontroli
  • zarządzenia pokontrolne

► Zmiany na horyzoncie:

  • system kaucyjny - jak wpłynie na uczestników rynku gospodarki odpadami
  • transgraniczne przemieszczanie odpadów - nowe obowiązki

► Metodyka szkolenia - Prezentacja multimedialna, aktywny wykład ukierunkowany na rozwiązywanie problemów, dyskusja z ekspertem nakierowana na identyfikację problemów oraz umiejętności ich rozwiązywania. Szkolenie zrealizowane zostanie pod kątem stosowania metody partycypacyjnej (uczestniczącej, aktywnej) polegającej na interakcji przekazywanych treści z doświadczeniem zawodowym uczestników szkolenia czyli połączenie teorii z praktyką.

 

Osoby zgłaszane:
Imię i Nazwisko:
Stanowisko:
osób
Forma płatności:
Przelew       Gotówka  

Dane kontaktowe:
Nazwa firmy:

NIP:

Adres:

Telefon:
E-mail:
Osoba do kontaktu:

Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest w 100% ze środków publicznych
Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych
Całkowity koszt szkolenia dla osoby/osób to netto +23% VAT.
Przyznano rabat w wysokości: % wartości szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu podanych w formularzu zgłoszeniowym, w celu zawarcia i wykonania umowy szkolenia, którego organizatorem i Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych w celach marketingowych i handlowych na przesyłanie mi ofert informacyjnych o szkoleniach i konferencjach. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

3) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, w celu prowadzenia indywidualnych badań opinii klienta, w tym również na przesyłanie drogą elektroniczną ankiet badających i oceniających odbyte szkolenia i konferencje przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

Jednocześnie realizując obowiązek informacyjny pragniemy poinformować, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" z siedzibą: ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt a i b, zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO);
Celem przetwarzania danych jest realizacja i wykonanie umowy szkolenia oraz jeśli wyrazi Pani/Pan taką zgodę również możliwość przedstawiania i zaoferowania usług szkoleniowych;
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania;
W celu wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych należy zwracać się, kierując wiadomość na maila: konspekt@konspekt.com.pl;
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.



Przepisz kod z obrazka:





E-mail adresata:

Treść wiadomości:



Przepisz kod z obrazka:



Nasi partnerzy
Hotel BRDA Bydgoszcz Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy Warszawa Światowit Łódź HOTEL ORBIS WROCŁAW Novotel Szczecin Scandic Gdańsk Hotel Hotel Europejski w Krakowie
Szkolenia otwarte         Szkolenia dedykowane         Kontakt
Liczba odwiedzin: 887502
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl