Szkolenia otwarte O nas Polityka Prywatności Szkolenia dedykowane Nasi klienci Kontakt
Jesteś w: Kontrole i Egzekwowanie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie środowiska i gospodarki odpadami oraz sankcje za ich nieprzestrzeganie. - ON-LINE 20/23
Kontrole i egzekwowanie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie środowiska i gospodarki odpadami oraz sankcje za ich nieprzestrzeganie- ON-LINE 20/23
Termin:
brak informacji
Początek zajęć:

9:00
Miejsce:
Transmisja ON-LINE, Platforma internetowa
Cena:
620 zł netto +23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej) udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).
Forma płatności:

*przelew, *gotówka
Wykładowca:
Ekspert prawa ochrony środowiska
Informacje
Program
Formularz zgłoszenia

Szkolenie prowadzi: Pani BOGUSŁAWA RUTKOWSKA Radca prawny. Długoletni pracownik Departamentu Prawnego Ministerstwa Środowiska. W latach 2014-2019 Dyrektor Departamentu Inspekcji i Orzecznictwa a następnie Departamentu Inspekcji w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska.

Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie prawa ochrony środowiska. Brała udział w pracach legislacyjnych dotyczących przepisów z zakresu ochrony  środowiska, a także  ustawy o Inspekcji Ochrony  Środowiska. Wykładowca. Autorka wielu opinii prawnych, współautorka analiz przestrzegania przepisów z zakresu ochrony środowiska przez przedsiębiorców. Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych z zakresu ochrony środowiska. Doświadczony wykładowca naszych szkoleń.

Należność za:


•Uczestnictwo z materiałami szkoleniowymi - 620 zł netto + 23% VAT
           (materiały autorstwa wykładowcy w formie elektronicznej) 

SZKOLENIA FINANSOWANE  W CAŁOŚCI LUB CO NAJMNIEJ W 70% ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH SĄ ZWOLNIONE Z PODATKU VAT


Szkolenie spełnia definicję szkolenia zawodowego.

SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK AUDIOWIZUALNYCH

Przy zgłoszeniu 2 uczestników (i więcej)

udzielamy 10% bonifikaty (liczonej od każdej osoby).

Szkolenie w formie ONLINE realizujemy tak samo jak nasze szkolenie stacjonarne, ale zamiast sali szkoleniowej mamy platformę internetową.
Podczas transmisji biorą Państwo udział w pełnowartościowym szkoleniu
(trener prowadzi zajęcia „na żywo") - uczestnicy widzą i słyszą trenera.

Pokazane będą na ekranie Państwa komputera w czasie rzeczywistym:

  • Wykład z prezentacją multimedialną
  • Analiza przykładów praktycznych w oparciu o orzecznictwo
  • Wyjaśnianie problemów przedstawianych przez uczestników szkolenia
  • Odpowiedzi na pytania

W czasie szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Dostęp do konsultacji w formie e-mail (konspekt@konspekt.com.pl) do 7 dni po realizacji szkolenia.


Rozpoczęcie szkolenia: godz. 9:00

Szkolenie nr 20/23 

w dniu 21 listopada 2023r.

Miejsce szkolenia:

Platforma internetowa,

Transmisja ON-LINE

Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać do 3 dni przed terminem szkolenia na Konto bankowe:
SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 
04 1090 2271 0000 0001 2373 5540, 
podając na przelewie nr szkolenia.
 
Na podstawie płatności każdy uczestnik (na dzień przed szkoleniem) otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanymi w formularzu zgłoszeniowym. 

Zawartość linku aktywuje się na 10 min. przed rozpoczęciem szkolenia.

Materiały szkoleniowe w formacie PDF zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia wraz z fakturą zostanie wysłany pocztą tradycyjną lub na życzenie w formie elektronicznej.



Za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno sprzętowych leżących po stronie uczestnika - organizator nie ponosi odpowiedzialności.

Wymagany sprzęt do odbioru szkolenia:
Komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu, włączony głośnik lub słuchawki.

Zgłoszenia przyjmuje: Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „Konspekt”

  58-316 Wałbrzych, ul. Palisadowa 43-4,

tel./fax: (74) 848 29 07, (74) 848 28 82

 e-mail: konspekt@konspekt.com.pl;

www.konspekt.com.pl

Konto bankowe:

SANTANDER BANK POLSKA S.A. I o/W-ch 04 1090 2271 0000 0001 2373 5540,

 podając na przelewie nr szkolenia.

Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

pobierz aktywny formularz zgłoszeniowy (.doc)

Kontrole i egzekwowanie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie środowiska i gospodarki odpadami oraz sankcje za ich nieprzestrzeganie.

► Podstawowe przepisy regulujące obowiązki w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami.

► Kto i kiedy może egzekwować przestrzeganie obowiązków w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami.

► Kontrole jako podstawa do podejmowania działań mających na celu wyegzekwowanie omawianych obowiązków.

► Organy uprawnione do przeprowadzanie kontroli, w tym w szczególności kontrole Inspekcji Ochrony Środowiska - co kontroluje, rodzaje kontroli (planowe, pozaplanowe, w tym interwencyjne, kontrole sprawdzające), częstotliwość prowadzenia kontroli.

► Sposób prowadzenie kontroli:

  • Zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia kontroli - kiedy jest wymagane;
  • Miejsce przeprowadzania kontroli;
  • Poszczególne fazy prowadzania kontroli przez Inspekcję Ochrony Środowiska:

○ rozpoczęcie kontroli - jak powinno wyglądać, upoważnienie do kontroli, kiedy niezbędne,

○ kontrola - czas trwania kontroli, oględziny instalacji lub urządzeń, wykonywanie pomiarów, składanie wyjaśnień przez kontrolowanego, przesłuchiwanie osób w charakterze świadków,
zakończenie kontroli - podpisanie lub odmowa podpisania protokołu.

► Uprawniania i obowiązki inspektora ochrony środowiska podczas kontroli.

► Uprawnienia i obowiązki kontrolowanego podmiotu, w tym:

  • umożliwienie przeprowadzenia kontroli - przypadki utrudniania przeprowadzenia kontroli,
  • zgłaszanie wyłączenia z udostępniania informacji z kontroli,
  • przygotowanie i udostępnianie dokumentów do kontroli;

► Sankcje za utrudnianie przeprowadzenia kontroli;

► Udzielanie pomocy w przeprowadzaniu kontroli Inspektorom Inspekcji Ochrony Środowiska przez inne organy.

► Działania pokontrolne podejmowanie przez Inspekcję Ochrony Środowiska, w tym:

  • administracyjne kary pieniężne i opłaty podwyższone - kiedy wymierzanie, możliwość odraczania terminu ich płatności, czy i kiedy mogą być umarzane,
  • wstrzymanie działalności albo użytkowania instalacji - kiedy wstrzymanie jest obligatoryjne.

► Uprawnienia innych organów w przypadku stwierdzenia niewykonywania obowiązków w zakresie ochrony środowisk i gospodarki odpadami.

► Przepisy karne w ochronie środowiska:

  • Wykroczenia, w tym możliwość nakładania grzywny w drodze mandatu karnego przez inspektora Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Przestępstwa przeciwko środowisku -sankcje za naruszenie przepisów ochrony środowiska w Kodeksie karnym, planowane zmiany dotyczące przestępstw przeciwko środowisku

► Metodyka szkolenia: wykład, prezentacja multimedialna, pytania oraz wyjaśnianie problemów i sytuacji przedstawianych przez uczestników szkolenia.

Osoby zgłaszane:
Imię i Nazwisko:
Stanowisko:
osób
Forma płatności:
Przelew       Gotówka  

Dane kontaktowe:
Nazwa firmy:

NIP:

Adres:

Telefon:
E-mail:
Osoba do kontaktu:

Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest w 100% ze środków publicznych
Oświadczamy, że szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych
Całkowity koszt szkolenia dla osoby/osób to netto +23% VAT.
Przyznano rabat w wysokości: % wartości szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia w formie pisemnej.

Nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od zapłaty w pełnej wysokości.

1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu podanych w formularzu zgłoszeniowym, w celu zawarcia i wykonania umowy szkolenia, którego organizatorem i Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych „KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych w celach marketingowych i handlowych na przesyłanie mi ofert informacyjnych o szkoleniach i konferencjach. Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji umowy. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

3) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mailowego oraz numeru telefonu, w celu prowadzenia indywidualnych badań opinii klienta, w tym również na przesyłanie drogą elektroniczną ankiet badających i oceniających odbyte szkolenia i konferencje przez Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana poprzez rezygnację przesłaną na adres mailowy: konspekt@konspekt.com.pl

W celu skutecznego wyrażenia swojej zgody prosimy zaznaczyć:

Tak, wyrażam zgodę

Jednocześnie realizując obowiązek informacyjny pragniemy poinformować, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Consultingowych "KONSPEKT" z siedzibą: ul. Palisadowa 43-4 58-316 Wałbrzych
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt a i b, zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO);
Celem przetwarzania danych jest realizacja i wykonanie umowy szkolenia oraz jeśli wyrazi Pani/Pan taką zgodę również możliwość przedstawiania i zaoferowania usług szkoleniowych;
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania;
W celu wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych należy zwracać się, kierując wiadomość na maila: konspekt@konspekt.com.pl;
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.



Przepisz kod z obrazka:





E-mail adresata:

Treść wiadomości:



Przepisz kod z obrazka:



Nasi partnerzy
Hotel BRDA Bydgoszcz Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy Warszawa Światowit Łódź HOTEL ORBIS WROCŁAW Novotel Szczecin Scandic Gdańsk Hotel Hotel Europejski w Krakowie
Szkolenia otwarte         Szkolenia dedykowane         Kontakt
Liczba odwiedzin: 971298
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl